Pissarres digitals

El passat dia 1 de juliol es va iniciar al CFA Escola Marta Mata el curs  Ús i aplicacions de la pissarra digital i implementació eines web 2.0”, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp. Aquesta acció formativa, que es desenvoluparà durant els dies 1 al 4 de juliol, pretén optimitzar totes les prestacions de la pissarra digital per un ús didàctic i saber cercar activitats aplicades a les pissarres digitals. El curs també té com a objectiu ser un espai d’intercanvi d’experiències entre el professorat de l’escola, de les diferents eines web 2.0 i fer-ne un ús racional i efectiu.

Moment de la inauguració oficial del curs amb l’assistència de la Sra Montserrat Duch,
Regidora de Formació per la integració