Més del 80% dels alumnes de l’Escola Marta Mata supera les proves d’accés

Més del 80% dels alumnes que cursen estudis al Centre de Formació d’Adults Escola Marta Mata, un servei gestionat per la regidoria d’Ensenyament i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus, supera amb èxit les proves d’accés a cicles formatius i a la universitat. Un requisit imprescindible per poder continuar la seva formació acadèmica.
Concretament, el percentatge d’aprovats ha estat d’un 91,6% en les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà; d’un 82,9% en les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior; i d’un 75% en les proves d’accés a la universitat.
A més dels cursos que preparen els alumnes per superar les proves d’accés a cicles formatius i a la universitat, al CFA Escola Marta Mata també s’imparteixen els estudis de Graduat en Educació Secundària (GES), que ha comptat amb 258 matriculats aquest curs 2014-2015. El total d’alumnes durant aquest curs al centre municipal de formació de persones adultes ha estat de 432 alumnes.
Nova oferta formativa
Per al proper curs, l’aposta del CFA Escola Marta Mata és mantenir el gruix de l’oferta en el GES i en els cursos d’accés. Concretament l’oferta aprovada per l’Ajuntament és la següent: curs iniciació a la Informàtica, Cicle Instrumental (nivells I, II i III), Graduat Educació Secundària (Nivells I i II), accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà, accés a Cicles Formatius de Grau Superior (matí i vespre), accés a la Universitat per a majors de 25 i 45 anys anys. La preinscripció de tots els cursos menys al cicle instrumental serà els dies del 22 al 26 de juny. Pel que fa al Cicle Instrumental la preinscripció serà del 2 al 7 de setembre.