Benvinguts i benvingudes al curs 2014-2015

Sigueu benvinguts i benvigudes a un nou curs. Encetat de fa dies, les aules de la nostra escola s’han tornat a omplir un any més. Tornem a ser-hi, estudiant, treballant, compartint i ampliant coneixements. Amistats que es retroben, amistats que comencen, il·lusions renovades i tot plegat un bon ambient d’escola.
De setembre a juny, tot un curs per endavant. Tot un camí per recórrer, sense parar. Hem programat un curs molt intens i amb moltes novetats. Com aquesta que us presentem a continuació. Aquest any l’alumnat estrenarà carpetes amb identitat pròpia i personalitat. Som el CFA Escola Marta Mata.

Benvinguts i benvingudes a l’escola, el curs ha començat!