Acte institucional d’inici de curs 2013-2014

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, i la regidora de Formació per la Integració, Montserrat Duch, van inaugurar  aquest dimarts dia 22 d’octubre a les 19:00h el nou curs del CFA Escola Marta Mata. L’acte d’inauguració va incloure la conferència «La importància de la formació al llarg de la vida», a càrrec d’Assumpta Baig, mestra i pedagoga, experta en educació permanent i presidenta de la Fundació Àngels Garriga de Mata.

La regidora de Formació per la Integració, Montserrat Duch, va fer una valoració positiva de l’augment de places que hi ha hagut aquest curs: «Vull agrair als professionals de l’Escola Marta Mata l’esforç que fan per tal que cada dia més persones de més de 18 anys puguin millorar la seva formació i d’aquesta manera poder tenir més oportunitats laborals. L’atenció personal que dediquen a l’alumnat és la clau de l’èxit d’aquest centre». El curs 2013-2014 s’ha encetat amb 359 alumnes matriculats.

També es va inaugurar l’exposició «Marta Mata Garriga. Educació democràtica, una utopia?». Una exposició itinerant per tots els centres educatius que porten el nom d’aquesta pedagoga que romandrà a al nostre centre fins al 7 de novembre.

Aprofitem per agrair l’assistència a autoritats, centres educatius, entitats i alumnes.  Entre tots fem escola!