Volem el Centre d’Adults d’Ègara al barri d’Egara!!!

A continuació compartim amb vosaltres la notícia publicada pel Canal Terrassa, i el vídeo amb l’entrevista realitzada la setmana passada, on van participar el director del centre, el Jordi Biosa i dues alumnes de l’escola, l’Aicha Asfouli i la Cristina Zarza.

El Centre de Formació d’Adults Ègara es va establir a la plaça Immaculada fa més de 40 anys i des de llavors ha ocupat un lloc important dins les entitats del barri. El CFA Ègara fa anys que reclama una millora de l’accessibilitat per als seus dos centres, un situat a la plaça Immaculada, i l’altra al barri de Ca n’Anglada. Defensen que la millor manera d’aconseguir-ho és unir-los en un sol edifici, el màxim de cèntric entre els dos punts possibles. Aprofitant la reactivació dels treballs d’urbanització dels antics terrenys de l’AEG, des del Centre han impulsat la campanya “A l’AEG hi cap tothom”.

L’any 2003 es va aprovar el primer projecte d’urbanització dels terrenys de l’antiga AEG, en què es preveia la ubicació del nou Centre de Formació d’Adults Ègara i altres equipaments pel barri. La crisi econòmica del 2009, però, va fer que el projecte s’aturés. Amb la represa del projecte actual impulsat per una nova empresa promotora, no es preveu que el Centre hi tingui cabuda. Expliquen que disposar d’aquest espai és la solució ideal, ja que permet començar de nou amb unes instal·lacions merescudament millorades. En aquestes es podria oferir servei a persones dels barris d’Ègara, Ca n’Anglada i Sant Pere Nord simultàniament.

També estava previst afegir en aquest espai altres infraestructures de barri, tot i que encara no estan definides. La decisió està ara en mans de l’Ajuntament i la Generalitat.

09/05/2024 10:02 AM, Canal Terrassa.

1. Rosa admin

Tens raó, però de moment no hem tingut mai cap incident que haguem de lamentar. Nosaltres des de l’escola no podem fer res, la policia ja va fent el que pot. Gràcies