Matrícula 2n trimestre GES – Curs 2019-20

Matricula pels nous alumnes de GES serà amb cita prèvia.

Telèfon: 93 785 76 40. Horari atenció telefònica de dilluns a dijous de 16:30 a 20:30h.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
  • MATRÍCULA de GES, a l’edifici d’Ègara els dies 12 de desembre, 16 de desembre i 17 de desembre de 17:00 a 19:00h.
  • En el moment de fer la sol·licitud, cal portar fotocòpia del DNI, NIE o passaport, targeta sanitària, dues fotografies i sobretot les qualificacions de la ESO o equivalent.

Sortida a Reus

Dijous 23 de maig de 2019
Lloc: Plaça de la Immaculada
Hora: 9.10 del matí
Tornada: 19.30
El dijous, 23 de Maig, els alumnes del CFA Ègara visitaran la ciutat Reus, on podran gaudir de la Ruta del Modernisme.
La Ruta del Modernisme consistirà en un agradable passeig pel centre de… Llegeix més»

VOYAGE AU CONFLENT

DATE: le samedi 1er juin 2019
SORTIE: 7h. du matin, de la rue Jacint Elías
Petit déjeuner en route.
Visite guidée de l’Abbaye de Saint- Michel-de-Cuxa  (10,30h.)
Déjeuner à Prades (13 heures, environ)
Visite libre de Villefranche-de-Conflent (15,30h.)
Retour a Terrassa (arrivée prevue 21h.)

Teatre d’Anglès

English theatre:  “Tune in”.

All the students who study GES and English at CFA Ègara will have the opportunity to see an English play called “Tune in” performed by Blue Mango ( a group of three actors). This important event will take place on Thursday 11th… Llegeix més»

LA BONA PERSONA DE SEZUAN

El diumenge 31 de març anirem al Teatre Principal de Terrassa a veure La bona persona de Sezuan de Bertolt Brecht.
Amb  aquesta obra emblemàtica del teatre èpic, Bertolt Brecht planteja una reflexió incòmoda. Quins són els límits de les bones intencions, especialment quan aquestes no… Llegeix més»

CINEMA EN FRANCÈS

El dimarts 19 de març, al matí, els alumnes de francès aniran al cinema Catalunya de Terrassa a veure la pel·lícula “… Maman est chez le coiffeur”, un film carregat d’emocions.… Llegeix més»