VISITA DE LA TERRASSA MODERNISTA

El dimecres 2 de febrer els alumnes de GES 2 que cursen el mòdul “Viatjar per Catalunya” van fer una sortida pel centre de Terrassa per veure alguns edificis modernistes. El punt de partida va ser la Casa Alegre de Sagrera, edifici-museu del carrer Font Vella 29, que fou la casa pairal de Joaquim de Sagrera, fabricant tèxtil de final del s XVIII i començament del XIX. El següent punt va ser la Torre del Palau, Castell Palau construït el s XII i edifici més emblemàtic de la ciutat tant per la seva situació al centre del casc antic com per la seva presència a l’escut de la vila des de l’època medieval. A continuació els alumnes es van dirigir cap al Raval de Montserrat, on van poder contemplar l’Ajuntament, el Mercat de la Independència, la farmàcia Albinyana… L’itinerari va acabar a la Masia Freixa, joia modernista de Terrassa i edifici d’inspiració gaudiniana construït per l’arquitecte Lluís Muncunill.

La visita de la Terrassa modernista va ser molt interessant i els alumnes van aprendre moltes coses!!! 😊