Sortida al Parc Audiovisual de Catalunya

El passat divendres 25 de febrer a les 10.00 del matí uns quants alumnes de GES 2 i d’anglès van visitar el Parc Audiovisual de Catalunya, situat a la carretera BV-1274, km 1 de Terrassa. El Parc Audiovisual és un centre de producció audiovisual completament equipat on es fan rodatges de cinema, televisió i publicitat. Construït al voltant de l’Antic Hospital del Tòrax i als peus del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, el centre està distribuït en un espai de més de 50.000 m2. Els alumnes van veure diferents decorats que han estat utilitzats en pel.lícules i sèries de televisió. També van poder visitar un plató i la capella de l’hospital. El guia va explicar moltes coses i la visita va ser molt interessant.