Sortida a Montserrat

Aquest trimestre a l’escola vam organitzar una sortida a Montserrat per celebrar l’arribada de la tardor.

Hi vam anar el dilluns dia 16 d’octubre i va ser la primera sortida del curs escolar 2023-24. Acompanyats de dos guies, vam fer una passejada per la muntanya fins a arribar a l’Ermita de Sant Miquel, després vam visitar el Monestir i vam conèixer una mica més la història d’aquest indret màgic de Catalunya.

Va ser una sortida de tardor autèntica, tranquil·la i divertida, on els alumnes dels diferents estudis van poder conèixer-se en un indret ben especial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *