EL CFA EGARA LLEGEIX

El passat 26 d’abril,  dins del cicle “Terrassa llegeix..” , programat per la BCT Xarxa, va tenir lloc a la Biblioteca Districte 6 una trobada dels nostres alumnes de Català i de G2 amb dues autores del recull de relats La cervesa de la Highsmith: la Raquel Gámez i la Susana Hernández. Va introduir l’acte la directora de la BD6, Montserrat de la Torre, i dos alumnes de G2, el Daniel Ruiz i la Louda Partido, van fer una breu presentació de les dues escriptores.

A continuació, els alumnes van fer-los preguntes sobre la seva trajectòria literària, el perquè de la seva vocació, els seus projectes de futur… I també detalls sobre els relats que havíem treballat a classe. La Raquel Gámez i la Susana Hernández vam resultar ser unes convidades excel·lents, que ens van fer venir ganes de llegir més relats seus i més autors de novel·la negra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *