Setmana de la ciència 23/24

Del 6 al 10 de novembre vam celebrar la Setmana de la Ciència amb la intenció de potenciar el coneixement de la ciència i aprofundir en l’alfabetització científica de la població.

Al llarg de la setmana tots els grups de GES van treballar diferents projectes relacionats amb la ciència: tallers, xerrades i projeccions de documentals i pel·lícules. Tot l’alumnat del CFA La Concòrdia va estar convidat a participar en qualsevol de les activitats proposades.

Entre les activitats realitzades es van visualitzar el documental “Comprar, tirar, comprar” que parla de l’obsolescència programada i que va impactar a l’alumnat; i la pel·lícula “Contact” basada en la novel·la del científic Carl Sagan.

Entre els tallers impartits per l’ADENC tenim “el joc de la diversitat” i “I després de l’incendi, què?” on el nostre alumnat va experimentar en primera persona el mètode científic.

Per altra banda, també es van realitzar diverses xerrades com la del nostre company sobre “Som Energia” (cooperativa d’energia verda) i una sobre: Intel·ligències Artificials.

Per finalitzar, podem concloure que el nostre alumnat s’ha implicat molt en les activitats relacionades amb la setmana de la ciència. En quant a la participació, podríem comentar que va ser nombrosa en tots els actes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *