9è Concurs de fotografia matemàtica

Com cada any, el departament de ciències de l’escola organitza el concurs de fotografia matemàtica, amb l’objectiu de fer veure a tot l’alumnat que les matemàtiques són presents en la realitat que ens envolta.

Les imatges que es fotografiïn han de representar qualsevol concepte que l’entorn ens mostra relacionat amb les matemàtiques: figures geomètriques, números, perspectives, operacions (suma, resta, multiplicació, divisió…).

BASES:

• En aquest concurs hi poden participar tots els alumnes de la nostra escola.
  • Les fotografies han d’estar fetes pels participants.
  • No es poden fer fotomontatges, cal que les fotos siguin originals.
  • Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  • El no compliment de les indicacions especificades a les bases comportarà la desqualificació.

PREMIS:

• Primer premi: 60 €
  • Segon premi: 40 €
  • Tercer premi: 30 €
  • Premi del públic: d’entre totes les fotografies presentades, la resta d’alumnes, professors i PAS també donarà el seu veredicte. Aquest premi serà de 30 €.

• Cada participant enviarà un màxim de dues fotografies a l’adreça electrònica: concurscfaconcordia@gmail.com
  • L’arxiu amb la fotografia tindrà format JPG i el nom constarà del títol de la fotografia. També s’haurà d’enviar un fitxer de text amb el mateix títol que l’arxiu de la fotografia on hi constarà el nom de l’autor, el títol de la fotografia i l’ensenyament que estudieu.
  • La data límit de recepció de fotografies serà el 12 de febrer.
  • Durant 10 dies un jurat format per professors/es de l’escola determinarà les millors fotografies.
  • El veredicte del jurat es publicarà la setmana del 26 de febrer a la cartellera de l’escola.
  • El lliurament de premis es farà com sempre el dia de la Marató Literària.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *