CELEBREM EL 250 ANIVERSARI DEL NAIXEMENT DE LA JANE AUSTEN

Hem celebrat els 250 anys de naixement de l’escriptora britànica Jane Austen amb una exposició sobre la seva vida i la seva obra. Aquesta autora va nèixer a Stevenson el 16 de desembre de 1775. Va publicar les seves obres de manera anònima inicialment. Les seves sis novel·les principals, com ara Orgull i prejudici o Seny i sensibilitat, retraten amb ironia la vida de la petita noblesa rural anglesa. Algunes de les seves obres han sigut portades al cinema. Va morir el 1817 a Winchester, sent reconeguda pòstumament com una de les grans figures de la literatura anglesa.

L’alumnat ha pogut conèixer una mica més aquesta figura clau de la literatura anglosaxona i a més els estudiants d’anglès han realitzat diverses activitats vinculades amb ella. Us deixem algunes imatges de l’exposició i us convidem a visionar el vídeo on els protagonistes són els nostres estudiants, posant-se a la pell de personatges de l’obra de la Jane Austen.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>