Durant una setmana quatre estudiants de GES2 han sigut els protagonistes de la primera mobilitat Erasmus de l’escola a un país de la Unió Europea. Acompanyats de dues professores, han visitat l’Istituto Mossè Bianchi de Monza. Al llarg de la setmana han assistit a les classes d’aquest centre de formació professional, han compartit molts moments amb estudiants italians i també han pogut conèixer una nova cultura.
Aquesta mobilitat és una de les activitats que tenim previstes al nostre projecte Erasmus+. Al llarg del curs farem dues visites més a altres països de la UE i més alumnes podran gaudir de l’experiència. Continuarem amb les formacions que el professorat del centre fa sobre els objectius del nostre projecte per tal de conèixer docents de diversos països i adquirir coneixements per poder aplicar al nostre centre. També rebrem la visita de professorat europeu interessat a conèixer la nostra escola.
Els mateixos estudiants que han visitat Itàlia han preparat AQUESTA PRESENTACIÓ que mostra totes les activitats fetes al llarg de l’estada a Milà i Monza.
Podeu veure altres activitats Erasmus que l’escola ha fet durant els darrers cursos AQUÍ








Comentaris recents