PREMIATS CONCURSOS DE SANT JORDI

Volem agrair la participació dels estudiants de l’escola que van presentar un total de 46 cartells i van presentar 20 microrelats a Twitter amb l’etiqueta #cfaclotsantjordi2021.

El veredicte dels jurats és el següent:

CONCURS LITERARI DE TUITS

1r premi al tuit en català per a l’ELOI ALCÁZAR ( GES2)

Poc més d’un any després de l’esclat volem un futur il·lusionant després de la pandèmia. Volem el que hem tingut al passat i no hem sabut valorar. Desitgem tornar a veure els nostres familiars, i somiem en abraçar als que ja no tornarem a veure.”

2n premi al tuit en català per a JONATHAN ARIAS (GES1)

Ha tornat l’alegria i novament el sol ha tornat a brillar, la foscor ha desaparegut per sempre. Cal mantenir-se units perquè res dolent ens pugui passar. “

1r premi al tuit en anglès per a AITOR MARQUÉS ( GES2)

What if a brave princess would save the dragon from a villain prince? What if the roses would just grow unbroken&unstolen?

What if a book would turn your life upside down? What if I tell you today is the day to change your habits and release your imagination!

CONCURS DE CARTELLS

1r premi: Un collage original d’Ayde Ocampo (COMPETIC 1 tarda)

2n premi: Cartell creat a dues mans de Karin Rivadeneyra i Jhadira Sosa (GES2)

3r premi: per al dibuix pintat a mà de l’alumne José Vivó (COMPETIC 1 matí)