SETMANA DE LA SOSTENIBILITAT

El canvi climàtic és una emergència que cal afrontar i no podem girar l’esquena als problemes ambientals que pateix el nostre planeta. Volem començar a fer l’escola una mica més sostenible, informar sobre les problemàtiques ambientals i estimular actituds positives per a fer del planeta… Llegeix més»

PLACES VACANTS CURS 2022-23.

Encara queden algunes vacants en alguns ensenyaments. ACTUALITZAT EL DILLUNS A LES 16H!!!!!!

L’horari d’atenció serà: DILLUNS 12 DE 9h a 12h i de 16h a 18h        DIMARTS 13 DE 16h A 19h

CAL PORTAR FOTOCÒPIA DE DNI I DE LA TARGETA SANITÀRIA (no es fan fotocòpies al centre) I ABONAR LA QUOTA DE MATERIAL.

LA INSCRIPCIÓ SERÀ PER ORDRE D’ARRIBADA I FINS A ESGOTAR LES VACANTS. NO ES FA RESERVA DE PLAÇA.

EN ELS ENSENYAMENTS SENSE PLAÇA ET POTS APUNTAR A LA LLISTA D’ESPERA PER SI ES PRODUEIXEN BAIXES.

PREINSCRICIÓ CURS 2022-23

Per a fer la preinscripció a partir del dimarts 21 l’horari d’atenció és el següent:

CAL PORTAR FOTOCÒPIA DE DNI I DE LA TARGETA SANITÀRIA O DE CERTIFICATS EN EL CAS D’HAVER ESTUDIAT PRÈVIAMENT A UNA ESCOLA D’ADULTS O TENIR CERTIFICAT ACTIC (al centre no… Llegeix més»

EL GUST PER LA LECTURA

Com cada curs l’escola participa al concurs “El gust per la lectura”. Aquest any presentem dos treballs d’alumnes del curs de preparació per a l’accés a la universitat per a més grans de 25 i 45 anys. El primer simula una xerrada per al… Llegeix més»