PRESENTACIONS DE LA SETMANA DE LA CIÈNCIA

L’acte de cloenda de la Setmana de la Ciència va consistir en les presentacions dels projectes que els estudiants han realitzat durant aquests dies. S’han presentat recerques sobre intel·ligència artificial, els viatges en el temps, trastorns alimentaris, la herència genètica o les emocions, entre d’altres.
Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Del 20 al 23 de novembre celebrem la Setmana de la Ciència amb la intenció de potenciar el coneixement de la ciència i aprofundir en l’alfabetització científica de la població. Aquest curs l’hem focalitzat en els cursos de preparació a les proves d’accés a grau… Llegeix més»

BENVINGUTS A L’ESCOLA D’ADULTS EL CLOT