Organitzem dues sessions informatives sobre arrelaments i documentació de nouvinguts el proper 1 de març

El centre organitza diferents activitats culturals al llarg del curs acadèmic, paral·leles a les classes ordinàries. Escoltant els anhels de les necessitats del nostre alumnat, ens intentem apropar a cadascuna de les seves realitats, i intentem arribar a les inquietuds dels diferents col·lectius que formen part de la nostra comunitat educativa.

Dins les activitats culturals que el centre organitza al llarg d’aquest curs escolar, el proper dimarts 1 de març, tindran lloc dues sessions informatives destinades als alumnes del centre immigrats que necessiten informació sobre els procediments legals relacionats amb l’arrelament i sobre l’obtenció de la nacionalitat espanyola per residència, per tal d’afavorir el seu procés d’integració en el nostre país.

Les dues sessions tenen un aforament limitat a 25 alumnes, per tant, els alumnes interessats han d’apuntar-se al seu tutor o tutora. Les xerrades començaran a partir de les deu del matí i ens serviran per conèixer millor conceptes com la residència i els arrelaments laboral, familiar i social; i com sol·licitar autoritzacions i renovacions. Les dues conferències aniran a càrrec de Rosa Guixes, experta en els temes.

La segona xerrada, a partir de les 11, anirà sobre les diferents vies existents per aconseguir la nacionalitat per residència, les proves que cal passar i els principals motius de denegació, entre altres.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut