Avui eleccions al Consell Escolar

Les eleccions al Consell Escolar del nostre centre tenen lloc avui. Entre 2/4 de 6 i les 8 del vespre, tot l’alumnat que vulgui participar de les eleccions ha de passar per l’Aula d’Informàtica on hi haurà dipositada l’urna.

Des del Claustre del centre, volem agrair la bona participació de candidats en la convocatòria d’aquest any. D’un total de vuit candidats, cada alumne ha d’elegir fins a un màxim de dos alumnes per formar part del Consell Escolar del centre. Els dos alumnes que obtinguin més vots seran els representants dels alumnes al Consell, i la resta d’alumnes formaran part dels alumnes suplents, per cobrir possibles baixes futures.