La demanda per estudiar ensenyaments d’Educació d’Adults està molt desequilibrada. Mentre que en sis ensenyaments els incrits han superat de llarg les places ofertes o les han omplert, en la gran majoria de la resta han quedat vacants.
D’aquesta manera, hi ha overbooking en tots els cursos de Castellà-1, Castellà-2 i Català-1 i han quedat plens els cursos de Competic inicial i Anglès-1.
Per la seva banda, els ensenyaments on queden més vacants són Competic-3 i el Curs de Preparació de proves a Grau Superior.
Demanem bus gratuït per als alumnes de Balaguer
Els estudiants d’ensenyament postobligatori de Balaguer no compten amb cobertura gratuïta per a l’accés als instituts i Escola d’Adults, tal com passa en els ensenyaments obligatoris, per tant han de recòrrer al seu propi transport o a les seves pròpies famílies. Estaria bé poder disposar del bus urbà en horari lectiu.


