Visita a la biblioteca Joan Oliva de Vilanova i la Geltrú

• El dilluns 7 de novembre, els alumnes de l’escola CFA Teresa Mañé que estan fent el curs d’instrumental 4, van fer una visita a la biblioteca municipal Joan Oliva de Vilanova i la Geltrú.
  • L’objectiu principal era donar a conèixer aquest espai als alumnes per què el puguin utilitzar habitualment com a lloc d’estudi, d’oci i lectura.

A la primera planta s’hi pot trobar una àmplia oferta de revistes, còmics per adults, cursos de llengües, pel·lícules en DVD i música.

Alumnat mirant exemplars de còmics per a adults

A la segona planta hi ha un ventall de novel·les en varis idiomes, llibres d’art i també de tècniques de dibuix.

Podem gaudir d’un espai que es pot utilitzar com a aula d’estudi.

És un espai tranquil i agradable que ajuda a concentrar-se.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *