Clicant damunt d’aquest enllaç t’expliquem que has de fer per poder accedir al CFA Teresa Mañé.

Per cursar  ensenyaments a la nostra escola CFA Teresa Mañé, cal formalitzar la preinscripció i la matrícula d’acord amb el període i criteris fixats pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Poden accedir a l’educació d’adults totes les persones que han complert 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural que inicien la formació.

Tota la oferta formativa del CFA Teresa Mañé és presencial.

Per tal de situar l’alumnat en el nivell que li correspon d’acord amb les seves competències, si no té una acreditació prèvia en el moment de la preinscripció, el centre de formació d’adults li farà una prova de nivell.

La durada dels cursos va de setembre a juny

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *