Estrenem portàtils!

El passat dijous 23 de febrer els alumnes d’Instrumental van ser els primers a estrenar el nou carro de portàtils que hem incorporat al nostre centre. D’aquesta manera, reafirmem la nostra aposta ferma per integrar les noves tecnologies en tots els nostres ensenyaments, ja que aquesta dotació s’afegeix a les dues aules d’informàtica de què disposem actualment al CFA Es Piteus. En aquest sentit, estem convençuts que les noves tecnologies són el futur de l’educació i que l’ús dels dispositius digitals en els nostres cursos de formació permetrà al nostre alumnat treballar de manera més autònoma i amb una aplicació més pràctica a les seves vides.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *