Formacions de centre

Aquest curs l’equip docent de l’escola participa en quatre formacions de centre:

Per tercer any consecutiu participem en la Xarxa de Competències Bàsiques, i tot el claustre n’és equip impulsor. Aquest curs es centra en l’Avaluació i com involucrar-hi a l’alumnat.

Com a novetat, enguany, comencem una Formació Interna de Centre (FIC) centrada en la Orientació Educativa de l’alumnat, per tal de dotar-nos d’eines que millorin la orientació educativa als alumnes des de la tutoria i el seguiment personalitzat.

Per altra banda, i onada la nova situació organitzativa generada arran de la Covid 19, al setembre vam realitzar amb una formació sobre “Personalització de l’aprenentatge” on a banda de sessions amb experts en la matèria, vam visitar tres centres educatius de Manresa (l’Institut Sis Manresa, l’Escola Ítaca i l’Escola Sant Ignasi).

Per últim, destaquem també, una formació  dedicada a ajudar a gestionar les emocions anomenada “Gimnàstica Emocional” amb una formadora externa que vam començar al setembre i que tindrà diferents sessions al llarg del curs fins al mes de juny.

Esperem que totes aquestes formacions ens dotin d’eines i recursos per millorar la nostra tasca educativa i que tinguin, en major o menor mesura, repercussions directes per al nostre alumnat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>