Escola a Infermeria

Durant aquest curs, els alumnes d’Infermeria han participat d’una proposta d’aprenentatge en el seu mòdul de convivència.

Les activitats proposades han estat diverses, transversals i multinivell. S’han realitzat tertúlies literàries, activitats de VTS (Visual Thinking Strategies) d’expressió oral mitjançant obres d’Art, jocs de llengua, matemàtiques etc.

A més a més, de manera regular i amb la col·laboració del monitor Ivan, s’han realitzat sessions de musicoteràpia.

Per crear vincles amb els altres mòduls, els resident d’Infermeria han estat els responsables de plantar i cuidar del planter que ha abastit tots els horts de mòdul així com el d’escola.

Totes aquestes propostes tenen per objectiu promoure l’estimulació cognitiva, afavorir la  cohesió de grup, crear vincles amb d’altres entorns del CP, respectant les necessitats i ritmes d’un alumnat que viu situació vulnerable de salut.

I amb ganes d’afrontar nous reptes el proper curs!