Feliç diada de Sant Jordi !!

Voleu celebrar la diada de Sant Jordi amb nosaltres?
Veniu a la plaça Ovidi Montllor (Biblioteca de Ponent) de 16:30 a 19:00 i trobareu tallers i activitats per la canalla !!!
Activitats gratuïtes i obertes per tothom!!
El nostre centre participa amb el taller de creació d’una rosa de paper a càrrec de les alumnes dels Nivells Instrumentals !!!

Vacances de Setmana Santa

Us recordem que, amb motiu de les vacances de Setmana Santa, el CFA Can Rull romandrà tancat del 25 de març a l’1 d’abril, ambdós inclosos. Per tant ens retrobarem a partir del 2 d’abril.

Aprofitem per a desitjar-vos que gaudiu d’aquestes festes.

Visita i calçotada a Calaf

El passat 29 de febrer, alumnes del nostre centre i socis de Vidalba van fer una visita a la població de Calaf per conèixer l’església de Sant Jaume, la plaça Gran (declarada Bé Cultural d’Interès Nacional) i les 8 Botigues museïtzades de la plaça Gran.
Durant la visita van fer un viatge al passat revivint com era el comerç a principis de segle XX, entrant a cada una de les botigues recuperades per conèixer la seva història.

Al migdia van anar a dinar al Restaurant la cuina del Mercat on han fet la clàssica calçotada.

Aquí podeu veure un recull de fotografies de la sortida: (fes clic en l’imatge)

Visita de l’Escola Concòrdia

Els dies 20 i 21 de febrer vam rebre la visita dels alumnes de 6è de l’escola La Concòrdia de Sabadell. 🙂
Alumnes del nostre centre van poder gaudir d’una bona estona responent a les preguntes formulades pels nens i nenes.

➡ Per veure l’article que han publicat
:

Gràcies per la vostra visita!

PRESENTACIÓ XERREM JUNTS

El passat divendres 16 de febrer vam presentar a la XELV (La Xarxa d’Educació al Llarg de la Vida) el projecte “Xerrem Junts”.

Des de fa dos cursos hi participem per fomentar l’ús del català oral entre els nostres alumnes i veïns del barri de Can Rull.

A continuació us compartim la presentació.

Presentació Xerrem Junts

Per a més informació, dirigiu-vos al nostre centre.

CALÇOTADA

Dijous 29 de febrer ens anem de CALÇOTADA !!!

No us quedeu sense plaça !!!!

*Recordeu: dilluns 12 de febrer el centre romandrà tancat per festiu de lliure disposició.

EL TRADICIONAL QUINTO DE NADAL

Per acomiadar-nos abans de festes, hem preparat amb els grups de Llengües i instrumentals una activitat on ens ho passem d’allò més bé El Quinto de Nadal!! I després hem fet un petit berenar amb una mica de torrons, neules i polvorons.

TALLER DE NADAL

Com cada any, quan arriben aquestes dates preparem un taller de Nadal. Aquest any, conjuntament amb l’Associació d’alumnes, hem decidit col·laborar en l’activitat organitzada per l’Ajuntament de Sabadell “Nadal als Barris”. En aquest taller el nostre alumnat de Nivells Instrumentals i Llengües han fet els detalls que engalanaran l’Arbre de Nadal del Barri que com podeu veure a les fotos fa quedat molt xulo!!!

Activitat organitzada per l’Ajuntament de Sabadell “Nadal als Barris

Visites exalumnes de l’escola.

En les visites que ens fan els exalumnes de l’escola, avui ens ha visitat la Lalla Asmae, una alumna que va venir l’any passat a fer el curs de preparació de la prova d’accés a grau mitjà.

La Lalla va aprovar l’examen i actualment està estudiant el cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa a l’Escola Industrial.

Està molt contenta del pas per l’escola i dels estudis que està fent ara. Anima tots els alumnes d’enguany a treballar amb constància per aconseguir els seus objectius.

No s’ha de tirar mai la tovallola!!!