NOVETATS DE L’ASSOCIACIÓ D’ALUMNES I AMICS/AMIGUES DE L’ALZINA

Novembre’2021

Mireu! Mireu! Quanta activitat!!! L’Associació d’Antics Alumnes està en marxa i preparadíssima! Ja van començar les primeres reunions a finals del curs passat per estar en ple rendiment durant el curs 21-22.

Amb molta il·lusió i compromís han engegat ja la tradicional loteria de Nadal! Passeu pel centre a buscar els vostres números. Els beneficis s’inverteixen sempre en millores per al CFA L’Alzina.

Les excursions també han arribat! Aquest dissabte cap a l’antiga Baetulo, visita al Museu de Badalona.

I encara hi haurà més activitats, tallers… La següent farem guarniments per Nadal. I tot mantenint amb molta cura i responsabilitat les mesures sanitàries corresponents.

Un agraïment ben gran des d’aquí a tots i totes les voluntàries i a la professora Francesca que els acompanya i coordina.

Seguiu el seu espai web enllaçat al web del CFA L’Alzina per a més fotos, informacions, propostes i si encara no en sou membres o associats… us hi esperem!!!… no us les podeu perdre!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *