CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA

Les millors castanyes, el millor torrador de castanyes i la millor companyia!!!

Al CFA L’Alzina hem reprès la celebració de les nostres tradicions… i les d’altres països.

Durant les darreres setmanes hem fet un munt d’activitats per a celebrar la tardor, la castanyada, Halloween i altres celebracions d’aquestes dates d’arreu del món. Hem fet un combat argumentatiu titulat Castaween, entre Halloween i  Castanyada, hem redactat i llegit textos relacionats amb aquestes tradicions, hem fet codis QR de receptes i de tradicions de castanyada, hem après què són les “calaveritas literarias” de Mèxic -i n’hem redactat- i també hem fet algunes manualitats per decorar el centre.

Tot plegat ha culminat amb un brindis i un tastet de les castanyes que ens ha torrat el Bartolomé -com ja s’havia fet anys enrere- el dijous 29 al pati de l’escola en dos torns de matí i de tarda.

Un agraïment molt especial a tot l’alumnat que ha col·laborat en les activitats -moltes d’elles ens han servit per guarnir els nostres murals, sostres i passadissos- i al professorat que ha participat en l’organització i dinamització de les mateixes.

El CFA L’Alzina us desitja molt bona castanyada 2021!