Horari d’atenció de l’1 al 17 de juliol

Dilluns, dimecres i divendres de 10 a 12h del matí

Dimarts i dijous de 17 a 19h

Podreu consultar les llistes d’admesos el dijous 16 de juliol a la tarda de 16 a 19 h i el divendres 17 de juliol de 10 a 13h. O podeu trucar al 93 586 44 59 en el mateix horari. Les persones que passeu pel centre haureu de venir obligatòriament amb mascareta i complir les mesures de seguretat establertes.

Missatge per a l’alumnat ANTIC que continua el curs 20-21

Cal enviar la següent documentació omplerta i signada al correu:

alzinamatricula@gmail.com

Missatge per l’alumnat ADMÈS preinscrit el juny

1. Comprova que estàs admès/a a les Llistes generals o la Llistes d’anglès.
  2. Si estàs admès, envia un e-mail fins el 28 de juliol a l’adreça: alzinamatricula@gmail.com indicant nom i cognoms, telèfon i ensenyament al qual estàs admès/a. Et donarem cita prèvia (indica preferència matí o tarda) per formalitzar la matrícula entre el 2 i 8 de setembre.
  3. En el mateix e-mail en què et donem cita prèvia, t’adjuntarem el full de pagament de despeses de material que caldrà que portis quan formalitzis la matrícula al setembre.
  4. Descarrega’t la carta de compromís i autorització d’ús d’imatge: menors d’edat o majors d’edat i la declaració responsable: menors d’edat o majors d’edat.
  5. Quan vinguis a formalitzar la matrícula hauràs de portar la documentació complimentada i signada i la fotocòpia del DNI, una foto mida carnet i el resguard de pagament de les despeses de material.

🤔 RECORDA QUE CAL FORMALITZAR LA MATRÍCULA PER NO PERDRE LA PLAÇA

Missatge per l’alumnat NO preinscrit el juny

Si estàs interessat/da en els ensenyaments següents: Preparació a proves d’accés a CFGS, ESO per a adults, Castellà inicial i bàsic, Català llindar i Formació Instrumental (aprendre a llegir i escriure i cultura general)

Truca del 2 al 8 de setembre i t’informarem. Telèfon: 93 586 44 59

Pla d’organització curs 20-21

PLA DE REOBERTURA

COMUNICATS DEL DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT:

INFORMACIÓ GENERAL:

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-2020

MATRÍCULA OBERTA CURS 19-20:

Dilluns, dimecres i divendres de 10 a 12h

Dimarts i dijous de 17 a 19h

Ensenyaments amb places lliures:

Castellà inicial i bàsic

Accés a les proves d’accés a CFGS

Competic 2 matí i Competic 3 matí

GES ( incorporació al segon trimestre, cal fer prova de nivell el 19 de novembre de 2019)

Formació Instrumental

Català llindar

Ensenyaments en llista d’espera:

Anglès 1 tarda

Anglès 2 tarda

Competic inicial tarda/vespre

Competic 3 tarda ( tercer trimestre)

Beques a l’estudi

El grup Fem Pedagogia, que col.labora amb l’escola amb el programa “GPS a un millor futur” ( http://gpsamillorfutur.hol.es/el-gps/fem-pedagogia/) va atorgar beques d’estudi a tres alumnes de l’escola que estan matriculats per al curs 2016-2017 a diferents instituts.
D’esquerra a dreta: La Pilar Villalba, que cursarà el… Llegeix més»

Inauguració oficial del curs 2014-15

Aquest passat divendres, 26 de setembre, l’Escola d’Adults l’Alzina va acollir la inauguració oficial del curs 2014-15 en l’àmbit de l’educació d’adults, a Cerdanyola del Vallès.
Vàrem comptar amb la visita de la Directora General d’Educació Secundària Obligatòria, Sra. Teresa Pijoan, el responsable del servei del… Llegeix més»

Reciclem!

10 d’abril: Tallers de reciclatge. Materials al moddle de l’escola.
Tot el que es va elaborar va ser amb materials reciclats.

Papereres amb diaris.
 Sabó amb oli usat.

Folrar llibretes amb retalls, botons
O flors amb cremalleres usades!