TANCAMENT HABITACIÓ YAYOI KUSAMA

Amb aquest final de trimestre, s’ha celebrat la cloenda del projecte participatiu de l’habitació Yayoi Kusama, impulsat des d’educació infantil, en el qual hem anat afegint entre tots el nostre granet de sorra perquè acabés agafant forma. La celebració va consistir en la projecció d’un vídeo que mostrava la transició d’aquesta obra i que volem compartir amb tots vosaltres per tal de tancar aquest projecte donant agraïment a tota la comunitat educativa que forma part de l’escola Valldeneu, per tota la participació i col·laboració.

Alumnes, mestres, famílies i visitants gràcies per fer d’aquesta meravellosa obra única i irrepetible.