Se’ns ha jubilat la Margo!!

El passat dia 23 de març vàrem acomiadar a la Margo en un acte molt emotiu en motiu de la seva jubilació. Tots heu conegut la Margo i el paper important que, com a monitora,  ha tingut a l’escola des de l’any 2008. Us deixem fotos perquè compartiu amb nosaltres aquest comiat.

Us transcrivim el text que li vàrem llegir:

Ja arribat el dia, Margo…O també Margot, mexicana preferida o abuelita.

Era pels volts del 2008 que entrares a formar part d’aquesta petita i gran família de l’Escola Valldeneu. Moltes són les vivències  que han omplert de vida aquests anys.. Menjars, olors, sabors, ulls de nens afamats, mestres també afamades, gests tendres i també algun crit que altre, nevades i calor insuportable, rosers per esporgar i males herbes per arrencar…

Molt has viscut amb nosaltres Margo  i molt  hem compartit nosaltres amb tu. Sempre formaràs part de la petita història d’aquesta escola que vol tirar endavant.

Et desitgem tota la sort del món en aquesta nova etapa que comences i et demanem que no oblidis que aquí sempre tindràs… un plat a taula per a tu.

Abans d’acomiadar-nos un petit poema de Miquel Martí i Pol:

Tanmateix sembla
que en nosaltres perdura
i recomença el món
o el poble: tot és u.
De dues cambres n’hem fet una
i estrenarem vaixella i cobrellits.
Caldrà que fem un nou aprenentatge
perquè algun dia arribarem a servir-nos
d’un sol mirall
i d’un sol gest