Sant Jordi!!!

El passat 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi. Al llarg del dia els alumnes de la classe dels Països van estar a la “paradeta” venent llibres i detalls a l’entorn de Sant Jordi. La resta d’alumnes de l’escola va anar a visitar-los.

Després del pati vam realitzar l’intercanvi de llibres i a la tarda els pares i mares de l’escola ens van fer una representació de la llegenda de Sant Jordi amb uns titelles. Si voleu veure totes les imatges del dia de Sant Jordi cliqueu a l’enllaç.

1. Mireia

Eiii que aquesta publicació no l’havia vist!!! Quantes fotos! Totes precioses!!! Gràcies per compartir allò que feu i com ho feu a l’escola!!!