LA CABANA DELS LLIBRES

Dimecres 6 de febrer al matí a l’escola vam fer una activitat proposada pel bibliobús que consistia en crear una cabana de lectura. L’hem anomenat la cabana dels llibres.

Tota la primària va poder participar en la creació d’aquesta cabana; si cliqueu aquí podreu veure totes les fotografies de la seva creació i també de la inauguració.

Aquesta cabana serà un espai més del nostre pati i creiem que anirà molt bé per estimular el gust per la lectura.

Dijous 7 de febrer al matí tota l’escola la vam inaugurar i vam començar a llegir llibres.