4a i 5a HORTERADA

A la quarta horterada vam conèixer els diferents usos de les plantes tot relacionant-los amb les seves utilitats (alimentàries, tèxtils, fusta, medicinals… ). També vam fer un experiment que va consistir en tenyir un tros de roba de cotó que prèviament vam conèixer que aquest provenia d’una planta.

Al taller que es va realitzar fora el pati vam descobrir la gran diversitat de plantes que tenim a l’escola, amb la idea de construir un herbari i mantenir-lo a l’escola.

La cinquena horterada està relacionada amb l’última, ja que a la cinquena vam parlar del paper com a material que prové dels arbres i vam dedicar tota l’horterada a crear el nostre propi paper reciclat. Ens ho vam passar molt bé i estem esperant la propera per tal de poder-hi escriure.

Us deixem l’enllaç amb les fotografies.