1a HORTERADA

Hola famílies!

El passat dijous 4 d’octubre de 2018 vam realitzar la primera horterada del curs 2018-2019. A part dels alumnes i professores de l’escola vam comptar amb l’ajuda de la Mariona, encarregada de la Mancomunitat la Plana i també d’alguna família.

En aquesta, ens vam organitzar per grups i vam fer diferents activitats, entre elles vam decidir quines hortalisses ens agradaria plantar a la propera horterada i com ho podríem fer perquè tot el poble estigués al cas que fem aquesta activitat cada dijous de principi de mes. Per tal que tothom ho sàpiga i vingui a participar amb nosaltres vam fer uns cartells convidant-vos a les horterades que ben aviat podreu veure pel poble.

Us deixem unes fotos perquè qui no va poder venir, vegi què vam fer i com ens ho vam passar de bé!

Si cliqueu a l’enllaç podreu veure més fotos!!!!!

1. Anna

Ja les trobava a faltar les horterades. Són creatives i participatives, i el millor de tot: compartir-ho amb els meus fills!!
    A veure si a la propera s’animen més famílies!!