ESPECTACLE “MUR” AL TEATRE DE CALLDETENES

Avui l’alumnat de cicle mitjà i de cicle superior de l’escola hem anat al teatre de Calldetenes a veure un espectacle de circ de la companyia (Cia)3, que es diu “Mur”. Ens ha agradat moltíssim aquest espectacle tant pel contingut com per l’estètica i els valors que es transmeten; es tracta d’un espectacle visual, poètic i integrador que reflexiona sobre les limitacions físiques i mentals i la capacitat humana de sobreposar-s’hi.

El nostre alumnat ha quedat sorprès i commogut pel que hem vist. Molt recomanable!

Aquí us en deixem unes fotos i un link per a que pogueu consultar la pàgina de la Diputació de Barcelona, entitat organitzadora d’aquest espectacle.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *