CURS 22-23

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, aquest inici de curs ha estat diferent als anteriors per l’avançament del calendari escolar. Aquest fet ens ha suposat començar prioritzant temes que han passat per davant d’actualitzar la nostra pàgina web.

Us demanem disculpes i esperem que, a partir d’ara, puguem compartir activitats del dia a dia de l’escola amb més regularitat.

Aprofitem per explicar-vos que aquest curs tres mestres s’han incorporat al nostre centre, la Queralt, la Sònia i la Carol. L’Anna Tió ha tornat després de la seva baixa maternal.

Aquí us deixem una foto de l’equip docent!

L’equip de mestres