Construim cúpules com Leonardo da Vinci

El dia 11 de febrer va venir a veure’ns un noi que es diu Joan Alborch i en David Tassié (antic alumne de l’escola) i ens van portar un material (Leonardome) que serveix per a construir cúpules amb la tècnica de Leonardo da Vinci i també per a fer múltiples formes geomètriques. En Joan i en David van poder estar tot el dia amb nosaltres: tota la primària va construir la cúpula i cicle superior també ens van construir un pont de fusta. Educació Infantil va poder gaudir de les construccions que havíem fet.

Ens ha agradat tant el material que hem comprat una caixa de peces per seguir investigant!!

Va ser emocionant i sorprenent!!!

Us deixem fotos del dia