Com volem la nova escola?

Hola! A la classe dels Pandes, portem uns dies treballant i coneixent en profunditat la nostra escola. També sabem, que en un futur, s’ha de construir una nova escola i és per això que hem estat pensant com ens agradaria que fos. Volem compartir amb vosaltres les nostres propostes i els dibuixos que hem fet de com ens la imaginem. Ho podreu veure tot clicant a l’enllaç.

Esperem que us agradi!!

1. MIREIA+RIBAS

Bon dia! Una proposta molt bonica per deixar anar la imaginació, la creativa i somiar que sempre és important i ajuda a avançar! Gràcies per compartir…