CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Benvolgudes famílies,

El passat 31 de març, les classe de CM i CS van participar al “Certamen de lectura en veu alta”, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Aquest certamen està Dirigit a estudiants de 3r de primària a 4t d’ESO, que hi participen en representació dels seus centres educatius. Amb 18 anys d’història, el Certamen és una de les activitats més reeixides de promoció de la lectura i cada curs hi participen milers de nois i noies que representen els seus centres educatius.

Al llarg del 2n trimestre, les dues classes han estat preparant la lectura d’aquests dos llibres:

• CM: La veïna més dolenta de totes les veïnes, de Jordi Serra i Fabra.
  • CS: Estimat monstre, de Lluís Prats.

Després de fer el nostre certamen intern per on va passar tot l’alumnat de CM i CS llegint un paràgraf dels seus respectius llibres, les dues persones seleccionades per representar-nos a l’Auditori Marià Vila d’Abadal de Vic, van ser la Celina Nguema com a representat de CM i la Marina Vallbona com a representant de CS. A més a més, van sortir seleccionades la Marina Saurí com a suplent de CM i l’Ona Martin com a suplent de CS.

El dia del certamen totes dues van fer un molt bon paper, però cap d’elles no va poder passar a la següent fase. Des de l’escola volem felicitar a les dues classes per la feina feta i, sobretot, a la Celina i a la Marina per ser tan valentes i representar a l’escola en un certamen literari.

El proper curs ens tornarem a presentar…

Aquí us deixem un recull de les fotos.

Barcelona i Continents