25 de novembre: Dia internacional contra la violència de gènere

Benvolgudes famílies!

Com el curs passat, hem tornat a aprofundir sobre el paper de la dona en la nostra societat.

Al llarg del dimecres, vam fer activitats relacionades amb el tema, vam veure una obra de teatre i, per grups, vam compartir opinions i reflexions plenes d’emocions.

Aquesta obra, ‘Tots nosaltres’, organitzada pel Bibliobús, la va interpretar la companyia Fes-t’ho com vulguis.

Durant l’espectacle vam gaudir de tres contes relacionats amb l’homosexualitat, la diversitat familiar i la transsexualitat, amb respecte i estimació, sense pors ni prejudicis, d’una manera divertida, tendre, emocionant, amb sorpreses, música i plàstica.

Des del Bibliobús i per part dels components de la companyia de teatre, ens van felicitar. S’hi van trobar molt a gust amb nosaltres i van marxar carregats d’energia.

Aquest tema no només s’ha de treballar en dates senyales, sinó que ha de formar part del dia a dia de l’escola.

Aquí us deixem un recull de les activitats.

Comissió de gènere

Escola Valldeneu