VIATGE AL PAÍS DELS LLACETS

Els alumnes de 6è B acabem de llegir Viatge al país dels Lacets de Sebastià Sorribes. Després de fer una petita tertúlia literària aquestes són les nostres valoracions:

VIATGE AL PAÍS DELS LACETS de Sebastià Sorribes
 En Tunk és un personatge que es fa estimar: és líder i li agrada ensenyar tot el que coneix al seu poblat.(Biel)
 M’agrada la idea de conèixer la Barcelona antiga: el Tibidabo (Abi Bubu), Montjuïc (la muntanya sagrada), etc. (Alba)
 No m’agrada el seu final: totes les innovacions que portaven els laïtes per portar-les a la pràctica no van ser tingudes en compte. (Enric)
 Com animals de companyia tenien al Pota Blanca (un gos) i el Kopi-Ell (un mamut). Trobo que és molt encertat que surtin animals del passat en aquest tipus d’història. (Aran)
 La història està molt ben explicada: s’entén perfectament. A més té un vocabulari en català que no estem massa acostumats. (Esteban)
 És un llibre ple d’aventures: aventures amb una serp, viatges a zones desconegudes, viatge a la muntanya sagrada, etc. (Toni)
 És un llibre que serveix per aprendre prehistòria. Molt del que surt ho hem estudiat a classe. Ara bé, no tot és real, és una novel•la. (Iker Torres)
 Una noia, la Bora, és la líder del grup dels laïtes, fet que m’entusiasma. A més els forasters són molt ben rebuts per la resta de poblats. (Noa)
 El personatge que més em desagrada és el Tafarell. És el bruixot de la tribu i sempre està en contra de totes les innovacions i contra els nens. (Manel)
 Les il•lustracions són poc adients: en blanc i negre i poc atractives. (Alba)
 En Piru és el personatge més divertit: és el pallasset del grup. (Biel)
 D’aquest llibre destaca l’amistat entre els membres més joves d’una tribu, com cooperen per aconseguir un objectiu i com es respecten els uns als altres.(Ramón)

ALUMNES DE 6È B