ELS PRIMERS DIES DE LES PUPUTS I ELS MUSSOLS

L’escola torna a omplir-se de rialles, de converses, d’estones de jocs compartits entre nens i nenes, d’il·lusions, d’històries, de descobertes, d’emocions…

Hem iniciat aquest nou curs compartint el confinament que cada infant ha passat a casa seva amb la seva família. Han estat dies molt emotius, tots tenien ganes d’ensenyar als seus companys el que havien fet a casa. Hem gaudit de moments on tots hem estat molt a gust, tant els que ho han explicat com els que hem  escoltat.

Volem compartir amb tots vosaltres el calendari dels aniversaris dels nens i nenes de la classe dels Mussols i de les Puputs que ens ha arribat a l’aula.

Aquest projecte el vam iniciar el curs passat partint de la data de naixement de cada infant. Es van agrupar per mesos i entre tots vam anar descobrint les 4 estacions.

I ara a cada mes  ja sabem ………. a qui hem de felicitar!

Per entrar a l’àlbum de les Puputs premeu la següent imatge:

Per accedir a l’àlbum dels Mussols podeu entrar a la següent imatge:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *