UN MAR DE PLÀSTIC

El passat dissabte 29 de febrer una vintena de famílies de l’escola vam participar amb una carrossa al carnestoltes de Ripoll.
Sota el títol UN MAR DE PLÀSTIC vam voler impressionar al públic fent una cosa diferent i sorprenent amb materials reciclats i, alhora, fer visible el problema ambiental dels mars i oceans.

Un total de 75 persones, nenes i nens de l’escola, germans i germanes (grans i petits) i pares, mares, tiets i tietes van participar en el grup.

No vam voler participar només a la rua de la tarda sinó que també ho vam fer a la rua golfa i a la rua infantil de diumenge a la tarda!

Gràcies al gran esforç i participació de molta gent s’ha fet possible aquest projecte i hem aconseguit el 2n premi de la categoria Carrosses!

Aquí us deixem un recull de fotografies perquè ho veieu!

Un mar de plàstic

Nosaltres ens ho vam passar molt i molt bé!

Esperem que l’any que ve n’hi hagi més i millor! No us ho penseu i participeu!