PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA PREINCRIPCIÓ SEGUINT AQUEST ENLLAÇ.

FRUITA A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Un curs més, la nostra escola participa en el programa AFRUCAT promogut pel Departament d’Educació i d’Agricultura.
Enguany el repartiment comença més d’hora. Aquest mes de setembre repartirem 4 peces de fruita:
Dimarts 15 de setembre: PERA CONFIDENCE.
Dijous 17 de setembre: PLÀTAN CANARI
Dimarts 22 de setembre: PERA… Llegeix més»

Coronavirus…

Els propers dies de confinament en que no podrem sortir amb els nens i les nenes a realitzar activitats a l’exterior, poden ser molt avorrits i monòtons. Des de l’escola us volem oferir alguns recursos, jocs i activitats perquè puguin fer els menuts de la casa, en cap cas obligatoris.… Llegeix més»

UN MAR DE PLÀSTIC

El passat dissabte 29 de febrer una vintena de famílies de l’escola vam participar amb una carrossa al carnestoltes de Ripoll.
Sota el títol UN MAR DE PLÀSTIC vam voler impressionar al públic fent una cosa diferent i sorprenent amb materials reciclats i, alhora, fer visible… Llegeix més»

CARNESTOLTES PIRATA

Durant tota la setmana, al menjador, també hem celebrat el carnestoltes. El rei carnestoltes del menjador ens ha fet menjar amb cullera, menjar la sopa amb canyeta i fins i tot dinar començant el menú pels postres!
Ens hem hagut de convertir en pirates. Hem fet… Llegeix més»