CALENDARI:

• 5 de maig de 2021: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades.

• 7 de maig de 2021: llista ordenada

• Del 26 al 28 de maig de 2021: ampliació de peticions per a alumnes sense plaça assignada a cap centre

• 4 de juny de 2021: oferta final de places escolars

• 7 de juny de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

GUIA PER A LA PREINSCRIPCIÓ

DUBTES FREQÜENTS

PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA PREINCRIPCIÓ SEGUINT AQUEST ENLLAÇ.

FRUITA A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Un curs més, la nostra escola participa en el programa AFRUCAT promogut pel Departament d’Educació i d’Agricultura.
Enguany el repartiment comença més d’hora. Aquest mes de setembre repartirem 4 peces de fruita:
Dimarts 15 de setembre: PERA CONFIDENCE.
Dijous 17 de setembre: PLÀTAN CANARI
Dimarts 22 de setembre: PERA… Llegeix més»

Coronavirus…

Els propers dies de confinament en que no podrem sortir amb els nens i les nenes a realitzar activitats a l’exterior, poden ser molt avorrits i monòtons. Des de l’escola us volem oferir alguns recursos, jocs i activitats perquè puguin fer els menuts de la casa, en cap cas obligatoris.… Llegeix més»