Carnestoltes

El passat divendres vam celebrar el Carnestoltes.
Tots els alumnes de l’escola ens vam reunir al pati per poder lluir les nostres disfresses, vam realitzar una desfilada per cursos amb unes presentadores de luxe.
Un cop tots els nens van desfilar, vam cremar el Rei Carnestoltes.
A continuació… Llegeix més»

EL CONCURS APILO TORNA AQUEST CURS ESCOLAR

Enguany la nostra escola torna a participar en el concurs APILO. Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, que pugui portar-se amb la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils. Cada família rebrà un contenidor de cartró per emmagatzemar-les.… Llegeix més»

REUNIONS INICI DE CURS