MARATÓ PELS RESIDUS

L’ULTRA CLEAN MARATHON, que enguany celebra la seva segona edició del 5 a l’11 de maig de 2019, té com a objectiu principal conscienciar a la ciutadania sobre la importància de conservar els espais naturals i la necessitat de retirar els residus abandonats en aquests espais.

Aquest dilluns 6 de maig, la Marató dels Residus passa per Ripoll i, de 3 a 5 de la tarda, els infants de les diferents escoles, amb el suport del Club Excursionista Ripoll, Creu Roja i Protecció Civil farem una recollida de residus a diversos espais naturals de Ripoll.

A la nostra escola seran les nenes i els nens de P5 els encarregats de col.laborar-hi fent una recollida a la zona de Sant Roc.

Podeu veure més informació al web de l’Ultra Clean Marathon i altres activitats que es faran a Ripoll al web de l’Ajuntament.

1819 P5 Marató Pels Residus