JORNADA DE PORTES OBERTES

El dissabte 23 de març d’11 a 14h

Us convidem a venir a veure i conèixer el nostre centre.

I els que ja ens coneixeu també esteu convidats a participar a les diferents activitats (taller de robòtica per a famílies, taller de l’AMPA per a nens i nenes, tour escolar,…) que es faran al llarg del matí del dissabte 23 de març.

El dilluns 25 a la tarda podreu veure el nostre dia a dia i entrar a les aules. Us animeu?

Tota la informació de la preinscripció la trobareu aquí. Us anirem actualitzant i penjant els documents necessaris.

Període de preinscripció del 29 de març al 9 d’abril (ambdós inclosos)

Horari de secretaria:

• Matí: de 9 a 13h.
  • Tarda: de 15  a  17h.

DOCUMENTS QUE S’HAN DE PRESENTAR AMB LA SOL·LICITUD DE  PREINSCRIPCIÓ:

• Full de preinscripció (s’ha de recollir al centre o  descarregar-lo de la web del departament)
  • Fotocòpia Llibre de família (pares i alumne/a)
  • Fotocòpia DNI, NIE, .. (pare, mare, tutor)
  • Fotocòpia Targeta Sanitària
  • Fotocòpia DNI, NIE, … de l’alumne (si en disposa)
  • Fotocòpia del llibre de vacunacions
  • 6 Fotografies mida carnet
  • En el cas de malaltia o al·lèrgies lliurar a l’escola el certificat mèdic que ho acrediti.
  • Comunicar si s’utilitzarà el menjador /transport escolar