EL CONCURS APILO TORNA AQUEST CURS ESCOLAR

Enguany la nostra escola torna a participar en el concurs APILO. Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, que pugui portar-se amb la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils. Cada família rebrà un contenidor de cartró per emmagatzemar-les. Quan el tingueu ple, podeu portar-lo a l’escola i buidar-lo al contenidor de l’entrada de l’edifici de Primària. Els nens i nenes d’Educació Infantil el poden portar a les aules i els delegats verds s’encarregaran de buidar-los.

L’objectiu del concurs és recollir en el contenidor Apilo la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils procedents de les famílies dels alumnes durant la vigència de l’acció promocional.

“JUNTS PODEM FER UN MÓN MILLOR”