🍂🍁BERENAR DE TARDOR🍁🍂

Benvolgudes famílies!

Finalment hem organitzat el berenar de tardor! Ens hagués agradat compartir menjar fet de casa com hem fet altres anys, però les mesures anticovid ens han fet plantejar-ho d’una altra manera!

🔸 Els dies 25, 26 i 27 d’octubre vendrem tiquets pel berenar (coca, xocolata i una aigua) a les sortides de l’escola.

🔸 Entre totes i tots farem el mural cooperatiu “Tots fem escola”.

🔸 També hi haurà una activitat artística pensada pels nens i nenes i tots els adults que hi vulgueu participar!

❗ Els beneficis del berenar es destinaran a la borsa d’activitats que es portaran a terme al llarg del curs per pagar una part de les colònies de final de curs!

Moltes gràcies,

Comissió activitats – AFA