ENS DESPEDIM D’AQUEST FANTÀSTIC CURS!

Com ja sabeu, el passat 22 de juny vam celebrar la festa de final de curs de la nostra escola!

Tots els cursos van treballar i assajar per presentar un espectacle que tenia com a fil conductor la importància dels llibres i de la literatura infantil. Així doncs, vau poder gaudir dels balls d’en Paf el drac màgic, el peix irisat, el llibre de la selva, el Petit Príncep, Annie, Peter Pan, Matilda, Harry Potter o Charlie i la fàbrica de xocolata!

Esperem que gaudíssiu molt de l’espectacle! També vam despedir als alumnes de 6è que començaran una nova etapa a l’institut, ens fa molt feliços veure-us créixer i avançar. Us desitgem tota la sort del món i us trobarem a faltar!

Per acabar, agrair a tothom, pares, mares, avis, àvies, familiars i amics que ens hagueu acompanyat en aquest dia i en aquest llarg i bonic camí que és l’educació dels nens i nenes. Esperem que gaudiu de les vacances i ens retrobem ben aviat!

Podeu veure les fotos de la festa a la pàgina protegida amb codi FOTOS FESTES. Recordeu! Aquest codi és diferent al personal de cada curs.

Una forta abraçada!